Gå til innhold

NÅ er jeg sur på svigerinna mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var der i bursdagsselskap på lørdag. Nå ligger halve familien min og spyr, svigermor er dårlig og jeg er ganske uggen. så jeg ringer til svigerinna mi for å høre om de også er dårlige..." nei, her ble sistemann ferdig med å spy på lørdag formiddag!", sier hun så kjekt. Så fordi de ikke "gadd" å si fra eller utsette selskapet så ligger vi og er dårlige, og må avlyse overnattingsgjester og svigerforeldrene mine skal reise til Tenerife i morgen, men der går kanskje hele turen i vasken.

En ting er at man smitter folk når man ikke vet om det, men når alle ungene har spydd i tur og orden, og sistemann bare har beholdt mat i noen timer før gjestene kommer, så burde man hatt skamvett til å skåne folk for omgangssjuke. Hønsehue!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg selv, meg selv, meg selv!

Ja, det var utrolig tankeløst av svigerinna di!

Skrevet

Den svigerinna hadde blitt svartelista her ja! Sånt gir man vitterlig beskjed om! Jeg hadde gitt henne noen diplomatiske gloser for å understreke at det ikke var ok.

Skrevet

Enig med de andre. Sån gjer man beskjed om, og heller avlyse aldri så masse bursdag.

Skrevet

Herregud for et mehe! Har du kjeftet på henne? Håper jeg virkelig du har gjort.

Skrevet

Min svierinne gjorde akkurat det samme i januar.

Trodde jeg skulle kverke kvinnfolket, men så er jo ikke de sosiale antennene helt ute på henne heller da.

Hun er litt sånn: Først meg selv, så meg selv, så meg selv, så meg selv, så min neste, hvis det tjener mitt eget beste!

Skrevet

Og stakkars MEG for at jeg bel smittet, er ikke meg, meg, meg???

:o)

Vi hadde hatt oppkast på natt (jenta som hadde bursdag) og vi sa fra til alle, men alle ville komme alikevel..

Men nå hadde ikke jeg vært syk, følte meg ikke syk og var veldig nøye på spriting av hender under tilberedelse av kaffe og kaker....Ingen ble syke av de besøkende..Jeg og manne fikk det dagen etter på kvelden...SÅ vi var nok smittet da vi hadde bursdagen...

At hun ikke i det hele tatt snakket om det er rart....For hos oss er det litt sånn "pesten har tatt oss" når omgangssyka går :o) GÅr det an og holde sånn hemmelig da?

Skrevet

Før ei dame!! Hadde blitt veldig sur om det hadde hendt meg. jeg har nulltolleranse for slikt. Jeg synes det er egoistisk å utsette folk for smitte (hvis man vet man er smittebærer). Man bør si ifra om slike ting på forhand, slik at folk selv kan ta en avgjørelse om de ønsker å utsette seg for smitten.

Hva sier din sviger foreldre da? Hva skjer med reisen, får de pengene tilbakebatalt? Din svigerinne bør nesten betale for ny tur om de ikke får beløpet tilbake, det er hennes feil at dette skjedde.

Skrevet

HELT ENIG med deg HI. Svigerinna di kunne opplyst om det, da omgangssyke er veldig smittsomt. Og en skal være symptomfri i 48 timer før smittefaren er over.

De burde avlyst og flyttet selskapet til uken etter. Ærlig talt. Snakk om å være ego her ja, det er ikke HI for å si det slik!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...