Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Er alenemor til tre barn. De skal være hos faren i hele påskehelgen. Kjenner jeg er litt deprimert, vet ikke hva jeg skal finne på..påska er jo en familiehøytid hvor mange reiser bort. Har tenkt på dette i lang tid, og synes det er trist at alle høytider og ferier er blitt noe jeg gruer meg til..var ikke sånn jeg ville livet skulle bli.Alle andre virker så lykkelige med familiene sine. Måtte bare lufte tankene litt..
Mamma+2 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Måtte bare skrive til deg- forstår deg så utrolig godt. Selv om jeg var alene i flere år og nå er samboer, så syns jeg fam.høytidene er "amputert", man må jo dele de med barnefar- skjønner jo det, men den følelsen av at : " Det var ikke slik jeg ville at det skulle bli" er ganske tøff...i tillegg har jeg fått en sykdom som gjør at jeg ikke kan gjøre alt jeg ønsker når ungene er hos oss heller----vanskelig og tøft å innse at livet faktisk ikke blir som man har trodd, håpet og ønsket....en sorgprosess i seg selv det... Var vell ikke mye til hjelp...men vil bare sende deg en stor klem...håper du har søsken eller foreldre du kan tilbringe noen kvelder og dager sammen med, så det ikke blir så ensomt!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hei! Da er vi to...i tillegg er jeg gravid så jeg får ikke gjort så store sprell heller. Tanken om ikke å ha vesla her er vond å tenke på, dette er definitivt den store bakdelen med å bli "skilt"... Tenker akkurat de samme tankene som deg...alle skal til fjells og kose seg... Hvor i landet er du? Klem... )
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Barnet mitt skal også til faren i påsken. Nå er jeg så heldig å ha kjæreste da, men de tingene vi finner på og har planer om er slikt som pirbadet, spise ute, dra til sverige, en liten fest, osv, det er jo noe man kan finne på med venner også, kanskje alliere seg med andre alenemødre som er uten ungene i påsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå