Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 legge barnet sitt over i venlig seng?? Har en liten en på 2 år, som jeg skulle ha hatt lyst å prøve å få til å sove i en vanli seng, eller uttrekk seng... Er det veldig tidlig??
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Ikke noe problem å legge h*n i vanlig seng i 2 års alderen, men vil anbefale at dere har en sengehest på. Er det en seng uten sengehest, kan de kjøpes på butikker som ikea, skeidar osv
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Eldste min var litt over 2 år når hun begynte med vokseseng. Vi kjøpte også en sengehest slik at hun ikke skulle falle ut, men man kan også fint legge en ekstra madrass på gulvet hvis ungen faller ut. Overgang fra sprinkel til vokseseng gikk så fint. Lillebroren overtok sprinkelsenga :-)
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2010 Har sånn god gammeldags uttrekk seng med høy kant på etter far stående på loftet som jeg tenkte å flytte han over i
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 minste her var 1 år. Da ble sprinkelsenga ødelagt, så vi hadde ikke noe valg. Gikk veldig fint, litt styr i begynnelsen da hun bare kom ut av senga etter hun var lagt, men når hun etterhvert forstod at hun skulle sove der, så gikk det veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå