Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har sykt barn, og her snør og snør. Har så lite lyst å ta med meg babyen. Er alene, og ingen å spørre om barnevakt. Er du et medmenneske som har lyst å gjøre det for meg??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 kunne gjerne gjort det, men vi bor vel sannsynligvis ikke på samme plass. Kan du ikke enten pakke babyen godt inn i vogna, eller spørre en nabo om å sitte der mens babyen sover i 15 min tid?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hvis du spør medmenneskene rundt deg er det sikkert noen som vil hjelpe deg
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Ja det var nå det. Ikke mange jeg kjenner heller. Vi bor litt øde. Å pakke babyen inn kan jeg gjør, men det er langt å gå til noen butikk. Babyen sover også nå, men jeg venter til bestefaren kommer hjem fra jobb. Babyen er nå litt sånn grinete, så ikke så veldig kjekt å ta med akkurat.
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Ja, da hadde jeg nok smurt meg med tålmodighet til bestefaren kommer. Grinete, forkjøla bebis på butikk er ikke gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå