lucky meee:) Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 noen som har en god bok å anbefale? liker veldig godt jo nesbø, men har vell lest det som er,,,
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hvis du liker Nesbø kan jeg anbefale Unni Lindell (de om politimannen Cato Isaksen) og Liza Marklund (om journalisten Annika Bengtson). Litt samme sjanger. Jeg liker de i alle fall veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå