Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye oppmerksomhet rundt madrasser, dyner osv. mht krybbedød. Det tenkte jeg overhodet ikke over da jeg fikk sist, han sov på en arvet madrass og hadde en arvet dyne. Nå skal jeg kjøpe nytt av det.

Men hvordan er det med koseklut, gir dere det til babyene fra de er nyfødt? Er det kvelningsfare forbundet med det? Tenker f.eks. hvis den havner over ansiktet eller noe.. Trodde jeg skulle være mer avslappet til ting denne gangen, og er forsåvidt det med visse ting, men er mer redd for krybbedød denne gangen. Kanskje fordi jeg nå vet hvor mye glede det er i et barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mathias fikk sin koseklut når han va rundt .... hmm.. mellom 4 og 6 mnd. å han blei nesten avhengi me en gang ..

trur æ skal vente litt ( vil gi nye babyen en koseklut å ) men iværtfall vente til h*n kan gripe å evt ta den bort fra ansikte viss den kommer over!

Skrevet

Det var den tanken jeg var inne på, men kom på at gutten vår fikk den fra han var nyfødt. Jeg hadde sovet med den før fødselen, sånn at den luktet av meg. Tenkte den gang ikke på at det kunne være fare for at han fikk den over ansiktet.

Gutten vår er 2 år nå og sover fortsatt med samme koseklut, han synes det er godt å legge seg når han har den :-) Håper det skal kunne bli sånn med nestemann også, ingenting er bedre enn barn som synes det er deilig å sove på natta.

Skrevet

Jenta mi hadde koseklut fra dag en,tror ikke det er noe kvelingsfare med en koseklut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...