Gå til innhold

Ang babyer som skriker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei litt lengre ned lar babyen ligge å skrike i senga. Morsinstinktet i meg tar opp babyen min når hun skriker. Men hva med suttring? Altså hun gråter ikke, men småkjefter eller suttrer litt. Er det greit da å la henne ligge litt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes man skal respondere på barnets signaler.. Hva du legger i det, er opp til deg.

Skrevet

Hvis det høres ut som småsutring for deg er det sikkert også greit å overse det litt. Begge mine barn har kunnet våkne, sutret litt, for så å sovne igjen. Hvis jeg kom bort til dem og begynte å trøste ble de bare gira og fikk vansker med å sovne igjen.

Skrevet

Sånn er det med mi også. Er det litt sutring, så lar jeg henne være i fred. Fordi hun signaliserer selv at hun vil det. Hun sovner også lettere uten min innblanding. Ja, jeg har gått mange ganger inntil henne, men jeg blir pent "bedt" om å gå igjen. :) De har sin måte.

Skrevet

Hun gir jo klar beskjed hvis det virkelig er noe hun vil. Det virker som hun er lik mamman sin der og liker og våkne før hun skal opp :). Noen ganger sovner hun, andre ganger ikke. Men det virker som hvis jeg tar henne opp med en gang hun våkner så blir hun sint. Er vel kansje litt vant med å ligge å slappe av litt

HI

Skrevet

Det er jo fint det da. Ingenting er bedre enn folk som gjør seg ferdig med morgengrettenhet før de går ut av senga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...