Gå til innhold

Ikke helt planlagt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fant i helgen ut at jeg er gravid, noe som absolutt ikke er planlagt! Jeg skal gifte meg i juni. I tillegg har jeg nå et vikariat frem til august, som jeg hele tiden har jobbet for å få forlenge!! Nå er alle planer endret!!!

 

Flere med uplanlagte graviditeter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også... Fikk en liten mistanke i slutten av forrige uke, og tok test på søndag..

Har ingen planer som veltes, men trodde jeg var ferdig med små barn, har jenter på snart 19 og 13 år..

 

Så lykke til, til oss begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke planlagt her heller... Lykken lar litt venste på seg - skrekken av alt som blir slitsomt har tatt litt overhand (sikkert fordi jeg er så skrekkelig sliten om dagen). Vi har en liten på snart 1 år. Og dette året har vært preget av kolikk og slitsome dager med krevende barn. Pluss at pappen jobber på sjøen og er borte halve året...

 

Men jeg prøver å se fordelen av to tette... Og det "å bli ferdig". Og kanskje kommer gleden etterhvert som formen blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også har et uplanlagt svangerskap, så jeg har litt blanede følelser. Vi vil ha barn, men jeg hadde tenkt å få meg en jobb og bli helt frisk før jeg ble svanger. Men det kan jo ha litt med at jeg er så dårlig om dagen.

Blir kanskje bedre når jeg slutter og være så kvalm og sliten. for håpentlig vis om 3-4 uker da jeg er i 12. uke.

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 og har 2 veldig mye yngre søsken. Faren min og stemoren min får hvertfall mye hjelp av mange eldre søsken. du kan trøste ddeg med det Spent71. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde heller ikke planlagt barn akkurat nå, men hadde snakket mye om å kanskje prøve om et års tid eller noe slikt. Har 1 år igjen før bacheloren er i box, men har funnet ut at det ikke er noe jeg vil jobbe med, så har lyst å starte ny studie.. Nå som jeg er gravid, må alt utsettes.. Nettopp sluttet i utelivsbransjen, ingen motivasjon for skole, ingen jobb... Har heldigvis en kjæreste som tjener godt over 1/2 mill i året, men er veldig stresset for mine fremtidige planer for jobb og skole nå..

 

Graviditeten var et sjokk, spekket av masse tårer, angst, nervøsitet, men gleden kom fort, og nå er det ikke en eneste tvil om at jeg VIRKELIG gleder meg til å bli mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...