Miranda01 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har en baby på 9 uker, og det virker som han blir lei av meg.. Aldri lei av pappan sin. Men etter at jeg har kost og lekt med han, så blir han grinete, og ingenting jeg gjør hjelper. Da vil han heller ligge i babygymmen eller vippestolen og leke alene. Så gråter han hvis jeg løfte han opp igjen. Er dette normalt eller?
flypapir Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Han blir nok helst litt sliten. En liten tass på 9 uker orker ikke så mye før han trenger litt avkobling..
Miranda01 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Ja, det vet jeg:) Syns bare det er rart at det kun er meg han blir så fort lei av:P
NostraStoria Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hvis du er hjemme med ham hele dagen (i perm) - kanskje han har blitt litt overstimulert av deg? De små trenger og avkobling slik som en annen skriver her.
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Begge mine barn har likt å ligge litt for seg selv innimellom. Helsesøstra vår mente i hvert fall at det var ganske normalt og bare fint hvis de likte det
knærten71 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Hei enig med lillegull. Høres ut som det kan være snakk om overstimulering. At pappan har god turting, inntoning og timing? Dere er jo enda ferske med hverandre og må lære hverandres signaler. En baby har ganske mange før den går over til skriking feks skifte av blikk, peiving med armene, huden bli marmorert, hvit på nestippen og så leppene. Gjør det du gjør men kanskje litt kortere tid?
PogT med septemberprins :o) Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Babyer kan lett bli overstimulert, men du lærer deg etterhvert og tolke signalene han/hun kommer med. Ammer du? Når junior var så liten kunne gjerne pappaen som var flinkest til å roe han ned. Siden det luktet melk av meg, var det ofte kun puppen som hjalp her når han begynte å blir sliten, mens pappaen, som naturlig nok ikke luktet melk, fikk til å roe ham ned på lettere enn meg.
IAdor Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Det der høres ut som min snuppa, tror hun er blitt "lei" av meg. Ser hun bestefaren så er alt så evig godt. Kan være at de trenger nye impulser. Men, din er nå kun 9 uker, og det er ikke så veldig mye enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå