svirrehodet Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 For en fyr og for en gjeng!! De står det virkelig respekt av!! Jeg er helt fascinert av alt de klarer med så utrolig godt pågangsmot. Er det noen jeg virkelig ser opp til, må det være Monsen og gjengen der
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Har bare sett den siste episoden, men ja. Du verden så flotte og flinke mennesker. Jeg er stum av beundring og litt rørt på samme tid
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 denne er jo moro:) http://www.larsmonsenfacts.com/
svirrehodet Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2010 Hehehe, så morsom Ja, jeg også blir helt rørt! Og må innrømme at tårene var på god vei da Elin måtte hjem.. Og at hun i det hele tatt anså det som et nederlag! Herlighet, for ei dame!!! Har en far med MS, en mye mildere variant, og han hadde ikke orket halvparten av det hun presterte.. Makan til gjeng skal du lete lenge etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå