Gå til innhold

Monsen-gjengen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fyr og for en gjeng!!

 

De står det virkelig respekt av!! Jeg er helt fascinert av alt de klarer med så utrolig godt pågangsmot.

 

Er det noen jeg virkelig ser opp til, må det være Monsen og gjengen der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett den siste episoden, men ja. Du verden så flotte og flinke mennesker. Jeg er stum av beundring og litt rørt på samme tid :)

Skrevet

Hehehe, så morsom :)

 

Ja, jeg også blir helt rørt! Og må innrømme at tårene var på god vei da Elin måtte hjem.. Og at hun i det hele tatt anså det som et nederlag! Herlighet, for ei dame!!!

Har en far med MS, en mye mildere variant, og han hadde ikke orket halvparten av det hun presterte.. Makan til gjeng skal du lete lenge etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...