Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Går det an å være avhengig av graviditetstesting? Vi prøver å bli gravid... Og vi har prøvd i èn måned. Allerede har jeg brukt en tusenlapp på tester... Kan ikke gå forbi et apotek uten at jeg "bare skal ha med meg èn..." og da tenker jeg at jeg like godt kan kjøpe to med det samme, men så klarer jeg ikke å la være å bruke dem... Blir sur og gretter når de er negative, selv om jeg vet det godt fra før. Og alt jeg tenker på er hcg og babytøy og barnevogner... Dette har ikke ført meg opp i noe økonomisk uføre, men jeg er emosjonelt litt "på tuppa". Er dette normalt eller er jeg "graviditetstestavhengig"? (Kjøpte 20 stk på nettet til 9kr pr stk, og brukte dem alle før jeg ventet mensen! Superteit. Hallo i luken....)
Ugl@ Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Ta deg sammen...ikke annet å gjøre. Mulig du er inne i en slags "prøver-fiksering", det er ingen grunn til å kaste bort en masse penger på å ta alle disse testene. Gi kroppen tid, det kan ta tid å bli gravid, og det må man akseptere. Og husk, blir du stresset så kan det ta enda lengre tid. Kos dere, ha sex når dere føler for det, ikke ta flere tester før mensen er minst et par dager forsinket :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Jeg var litt sånn jeg også. Tror faktisk man kan bli litt avhengig ja:) Mye rart man kan bli avhengig av, dib f eks;)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Tusen takk! At noen i det hele tatt har hørt på det jeg tenkte på var egentlig det som skulle til for at jeg senket skuldrene litt:) Takk, igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå