Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Noen som vet hor man får kjøpt en slik en? Pris?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 reisevannkoker er det en spesiell vannkoker? jeg kjøpte (vanlig) vannkoker for ca 5-6 år siden, elkjøp til 200kr. fungerer bra ennå den:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hehe,ja tror det. Det var ei er inne som sa at jeg kunne kjøpe en reisevannkoker for å ha med på tur.. Men denne damen sa ikke noe om hvor hun hadde kjøpt denne saken! Mulig det er en vannkoker,som er liten! =o) HI
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har en reisevannkoker. Den er liten, type tar bare 250 ml vann om gangen og dessuten følger det med et bittelige kaffefilter til å lage enkle kopper kaffe med og en liten pose å ha alt i. Jeg kjøpte den på en flyplass i utlandet en gang for lenge siden men jeg kan tenke meg at butikker som handysize kanskje har det også
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet at de har på obs! Hva de koster der det aner jeg ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå