4nydelige Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 hvordan regntøy velger man? Jenta på 8 år trenger nytt, hva bruker dere på deres 8-9 åringer? Tenkte kansje at Reflex/stormberg med seler ol var litt barnslig, men det er kanskje ikke det
Monajenten Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Både min treåring og seksåring har Reima regntøy. På seksåringen sitt er det ikke seler, de slutter med det over en viss størrelse. Er veldig fornøyd med kvaliteten, det er mykt og godt å bevege seg i, og har god passform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå