Gå til innhold

I 7. uke og kjenner ingenting??


NDli

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om alle de ulike plagene mange av dere har, og synes det er litt rart at jeg ikke opplever noe av dette.. Ut ifra terminkalkulatoren har jeg nå begynt på min 7. uke, og har ikke engang begynt å bli kvalm. Når kom kvalmen for dere? Håper jo at dette ikke betyr noe, og at det bare er noe jeg bør være takknemlig for! Men det er jo nesten så jeg begynner å tvile på om jeg faktisk er gravid... Skal til første legesjekk om en ukes tid, så får vi håpe på positive bekreftelser...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i kjempe form fram til 6-7 uke denne gangen, og så kom kvalmen og oppkast bare kastet over meg. Men, kan jo hende du rett og slett er heldig og slipper unna, er jo noen som ikke merker noe i hele svangerskapet av plager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :-) Det er utrolig hva man bekymrer seg over når man er gravid - til og med at man ikke har "vondter"..! Så nå skal jeg bare være takknemlig for det, og fortsette å glede meg over dette fantastiske som skal skje! Jeg har riktignok begynt å bli akutt sulten nesten på minuttet hver 2,5 time, og da er jeg så sulten at jeg blir litt kvalm.... Så det spørs vel om jeg slipper unna allikevel.. Er jo som sagt bare såvidt inn i 7. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, nå ble jeg lettet.. Jeg er nemlig også i uke 7. og kjenner INGENTING til graviditeten, tross 4 positive tester.. Håper jeg bare er en av de heldige også, men vil liksom ha en bekreftelse fra kroppen at lillegull er der inne.. Har selvfølgelig vonde pupper, murring i magen og et søvnbehov fra en annen verden, men må si at jeg virkelig gleder meg til å komme til legen for å få det bekreftet av noen annen enn meg og den lille plasttesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 11 og har ingen kvalme eler andre ubehageligheter...ikke har jeg hatt det heller....

 

ømme bryster av og på hele veien er dte eneste....men igår så vi lille skatten turne rundt inni magen så gravid det er vi:) og det er dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang merket jeg fint lite før uke 8, da kom kvalmen og den varte kun i to uker. Denne gangen er det også ganske likt. Tror jeg hopper over i 8ende uke nå og merker jeg blir litt uggen dersom det går for lenge mellom hvert måltid. Håper jeg slipper like billig unna som sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen min kom kasta på meg på 7+0. Helt over natta. Nå er jeg 8+1 og håper det ikke blir langvarige greier! Men om kvalmen blir borte, så blir jeg sikkert bekymra for det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kvalm i det hele tatt forrige gang. Ikke et snev. Denne gangen, derimot...

 

Det er slitsomt å gå å kjenne på kroppen hele tiden, men om ikke så lenge kommer magen som du kan gå å stryke på og kose deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...