Gå til innhold

har barnetrygden kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den kommer ikke denne måneden. Er noe feil i datasystemet til Nav. Kommer over påsken.

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt. Flesteparten må nok belage seg på å vente til uka!

Skrevet

Sjekk saldo før du spør her kanskje.....

Skrevet

Hva er greia med dette at den ikke kommer? det er bare tull! jeg har fått den. nå må dere slutte med tullet deres!

Skrevet

Det er jo ikke tull. Står jo til og med på Nav sine sider at mange ikke får den før etter påske!

Skrevet

Ja, jeg fikk melding da jeg våknet i morres om at den var kommet inn, har varsel på sms fra banken hver gang det kommer penger inn.

 

Skrevet

har sjekket saldo og den var ikke kommet. spør her fordi jeg lurer på om de har rotet bort flyttemeldingen på den også siden de hadde mistet papirene på permisjonspenger i den nye kommunen jeg har flyttet til.. DUH

Skrevet

det står ikke en dritt om det på nav sine sider, og pengene er på konto, så dra hue ut av ræva og skaff deg et liv. taper.

Skrevet

hvem er taper? Får ikke plass til hue i ræva mi desverre.

Skrevet

Jepp, det var kommet inn 2910 kroner på ungenes sparekonti. :-)

Skrevet

Det er veldig individuelt når barnetrygden blir betalt ut, desverre. Jeg får den alltid to dager før to av venninnene mine...

Skrevet

Min har kommet inn iallefal ;)

Skrevet

Jeg har ikke fått den. (Spb.Hedmark)

Skrevet

HI: Hva med å ringe ditt lokale NAVkontor å spørre dem om de har mottatt de nødvendige opplysninger om deg, i stede for å spekulere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...