Gå til innhold

får bare mer og mer vondt av meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, skal vel ikke klage men klarer ikke å konsentrere meg over det som snart skal skje, har termin om 4 dager.

begynte med bronkitt for 2-3 uker siden, slet meg gjennom den. ble så dritt forkjøla før jeg rakk å bli frisk, fikk ut av dette øyebetennelse som ikke kan behandles med dråper (kan skade barnet), og så i går ettermiddag fikk jeg akutt ørebetennelse og måtte på legevakta. så nå går jeg på apocilin og er gørrkvalm av dette. stakkar småtte i magen, dette må jo påvirke den også... hele kroppen min er jo full av betennelse og basselusker.....;(

så jeg tror jeg er den eneste her inne som håper på litt overtid så jeg kan bli frisk før jeg føder....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off da, stakkar! Det høres ut som om du virkeli får gjennomgå, Jeg føler med deg! Du får prøve å slappe av, holde sengen å håpe du ikke blir angrepet av noe nytt før h*n kommer ;)

Lykke til:):)

Skrevet

Uff stakkars deg! Håper det går fort over! Kroppen er ofte sånn at når man går i fødsel blir man "plutselig" frisk, så enten kommer babyen og du blir bedre, eller så venter den nok;)

krysser fingrene for deg. har også 4 dager til termin men jeg vil ha han UUUUUUUT

Skrevet

Masse god bedring!!!

Jeg syns igrunn synd på meg selv pga tilstanden om dagen.... MEN må si at du fortjener mer medlidenhet som er syk i tillegg:)) TviTvi!!!

Skrevet

takk for medlidenheten jenter, det hjelper litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...