minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 jaja, skal vel ikke klage men klarer ikke å konsentrere meg over det som snart skal skje, har termin om 4 dager. begynte med bronkitt for 2-3 uker siden, slet meg gjennom den. ble så dritt forkjøla før jeg rakk å bli frisk, fikk ut av dette øyebetennelse som ikke kan behandles med dråper (kan skade barnet), og så i går ettermiddag fikk jeg akutt ørebetennelse og måtte på legevakta. så nå går jeg på apocilin og er gørrkvalm av dette. stakkar småtte i magen, dette må jo påvirke den også... hele kroppen min er jo full av betennelse og basselusker.....;( så jeg tror jeg er den eneste her inne som håper på litt overtid så jeg kan bli frisk før jeg føder....
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Off da, stakkar! Det høres ut som om du virkeli får gjennomgå, Jeg føler med deg! Du får prøve å slappe av, holde sengen å håpe du ikke blir angrepet av noe nytt før h*n kommer Lykke til:)
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Uff stakkars deg! Håper det går fort over! Kroppen er ofte sånn at når man går i fødsel blir man "plutselig" frisk, så enten kommer babyen og du blir bedre, eller så venter den nok;) krysser fingrene for deg. har også 4 dager til termin men jeg vil ha han UUUUUUUT
Nine:) Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Masse god bedring!!! Jeg syns igrunn synd på meg selv pga tilstanden om dagen.... MEN må si at du fortjener mer medlidenhet som er syk i tillegg:)) TviTvi!!!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 takk for medlidenheten jenter, det hjelper litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå