neste*gang Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Det slo meg når jeg vasket barnerommet at her er det enormt med leker som står enten på skapene eller i åpne bokser. Kan umulig være sunt å sove med så masse leker i et rom. Hvordan har dere løst dette med leker, barnerom, soving osv.? må kjøpe flere bokser, hvilken butikk har disse?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Vi har det meste i bokser med lokk på fra IKEA, type stablet inni skapet på rommet til barna. Det står alltid litt framme også, men ikke mer enn at eldstemann på tre klarer å rydde det selv
Ugl@ Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Har det meste av leker i plastkasser og bokser. Enklere å vaske. Vasker dukkeklær innimellom, støvsuger kosedyra jevnlig. Duploen får seg av og til en runde i oppvaskmaskina. Hadde jeg had plass og rom så skulle jeg had eget lekerom og eget soverom for de minste. Men nå deler de rom uansett...men får se når vi får bygget på her om det da blir soverom og lekerom.
camilla^ Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Vi har masse leker i hus, vi prøver å la det være bare litt på barnerommet, men plutselig så har ungene henta masse og det er fult igjen. Men vi har kjellerstua der vi har fyller med bokser som lekene er i. Så kjellerstua er ett lekerom kan man si. I stua har vi litt leker, men det er leker som har sine faste plasser og er i metallbokser som passer inn. Ingen som ser det er leker i de, uten at de vet det. Dette er slike leker som ikke er store, som er greit holder seg i stua. små ting på rommet forsvinner bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå