Gjest Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Fader altså, jeg føler jeg kaster bort så mye penger på å forsøke og finne en god mascara! Det virker jo som de blir tomme med en gang jo.. Har forsøkt mange typer! Hva bruker dere? Jeg vil ha en som man slipper å legge på 10 lag før det i heletatt vises at det er mascara på (og som ikke klumper så voldsomt)
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 YSL - false lash effeckt (det står på fransk på selve maskaran, men det skal jeg ikke prøve meg på :-P)
Hikken Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Har prøvd flere, men ender alltid tilbake på Maxfactor masterpiece max ) Billig og god )
uanonym Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Enig med Helene. Den både sitter bra, og samtidig er den ikke for vanskelig å vaske bort heller, det synes jeg er viktig.
fjollefrua Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Mary Kay ultimate mascara. Holder lenge, fin børste, kan brukes under trening og jogging i regnvær og økter man svetter litt... Må bruke litt lett såpe eller makeup remover, men det gjør meg ingenting når den gjør alt det andre. Jeg har tidligere vært avhengig av vippetang, men ikke nå lenger. Den gir meg masse fylde, forlenger og skiller vippene perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå