Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har en sønn på 3,5 år. Vi har påskeferie denne uken. Men nå har jeg blitt syk.. Jeg er alene med han, og har ingen familie i nærheten som kan avlaste meg litt.. Lurer på om jeg kan ringe bhg. og spør om de har nok voksne der til at han kunne kommet og lekt der noen timer.. Fullt klar over at de setter inn bare voksen til de som har sagt de kommer. Men kanskje noen ikke har møtt.. Men usikker på om det er greit å spør om det.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Det er jo bare å ringe.... det verste som kan skje er at du får et nei. God bedring:)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Morsomt, vi er i samme situasjon. Jeg og gutten min skulle vært hjemme og hatt ferie i dag men jeg har våkna med halsbetennelse. Jeg sa til pappaen i huset at han måtte bli hjemme, men han hadde møter som ikke kan avlyses så han kjørte bare guttungen i barnehagen, fortalte dem at mora er sjuk og de er derfor så heldig å få en ekstra unge i dag. De tok det med godt humør, de:) Syntes litt synd på guttungen men han var visstnok helt i hundre fordi de skulle lage et eller annet påskete:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Huffda Gytha Ogg! God bedring! ) Bra de kunne ta han inn da. Kanskje jeg kan ta en tlf. å spør jeg å. Bare noen timer så jeg får hvilt litt.. Takk så mye for svarene!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg hadde i alle fall tatt i mot ham i min barnehage:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 I barnehagen "vår" i fjor hadde det meldt seg syv barn som skulle være der. INGEN kom! Skikkelig kjipt for de som jobber. Men atte, poenget mitt er at det som regel er noen som ikke kommer, så det er bare å ringe og høre. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå