Gå til innhold

Frekt å ringe bhg. og spør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 3,5 år. Vi har påskeferie denne uken.

Men nå har jeg blitt syk.. Jeg er alene med han, og har ingen familie i nærheten som kan avlaste meg litt..

Lurer på om jeg kan ringe bhg. og spør om de har nok voksne der til at han kunne kommet og lekt der noen timer..

Fullt klar over at de setter inn bare voksen til de som har sagt de kommer. Men kanskje noen ikke har møtt..

Men usikker på om det er greit å spør om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å ringe.... det verste som kan skje er at du får et nei. God bedring:)

Skrevet

det er helt sikkert lov å spørre :)

Skrevet

Morsomt, vi er i samme situasjon. Jeg og gutten min skulle vært hjemme og hatt ferie i dag men jeg har våkna med halsbetennelse. Jeg sa til pappaen i huset at han måtte bli hjemme, men han hadde møter som ikke kan avlyses så han kjørte bare guttungen i barnehagen, fortalte dem at mora er sjuk og de er derfor så heldig å få en ekstra unge i dag. De tok det med godt humør, de:) Syntes litt synd på guttungen men han var visstnok helt i hundre fordi de skulle lage et eller annet påskete:)

Skrevet

Huffda Gytha Ogg! God bedring! :o) Bra de kunne ta han inn da.

Kanskje jeg kan ta en tlf. å spør jeg å. Bare noen timer så jeg får hvilt litt..

Takk så mye for svarene!

Skrevet

Jeg hadde i alle fall tatt i mot ham i min barnehage:-)

Skrevet

I barnehagen "vår" i fjor hadde det meldt seg syv barn som skulle være der. INGEN kom! Skikkelig kjipt for de som jobber.

Men atte, poenget mitt er at det som regel er noen som ikke kommer, så det er bare å ringe og høre.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...