Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 hvor lang tid tar man før man får poduktene om man bestiller fra strawberry.net?? Evt er de bra??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 hjelp, sjekket nå og noen sier produktene de har fått derifra var falske??
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 de sendes jo fra hong kong, så det tar jo litt tid. Jeg har handla derfra to ganger. begge ganger clinique-maskara. Første gangen kjøpte jeg en type jeg ikke hadde prøvd før (bomma) og den var kjemperar. Når den klumpet seg var klumpene som gele og jeg fikk nesten ikke vaska de av huden og øynene og ble kjempeskeptisk, men tenkte at at siden ikke hadde prøvd akkurat denne før, så var det sikkert bar sånn. Gang nummer to kjøpte jeg den jeg vanligvis bruker og er veldig fornøyd. Jeg er fortsatt litt skeptisk da kineserne er gode på etterligninger, men siden jeg har ømfintlig hud og ikke tåler så mange maskaraer og jeg ikke reagerer på denne må jeg nesten tro at de ikke er fake..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har bestilt flere ganger, og er veldig fornøyd. Har som regel tatt under en uke å få varene.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Har bestil mange ganger, i flere år..Noen gang selger de "testprodukt";- altså produkter ikke-embalert som vi får til parfymeriet til å bruke som tester.. Andre gang selger de produkt som snart går ut på dato. Ellers så tror jeg det er stort sett vanlige originalprodukt.. Grunnen til at de kan være så billig er at de kjøper inne "sikkerstikk" som de har hele tiden, og når de kommer over "kjempetilbud" på noen varer..Det er jo ofte de ikke har de produkt jeg vil kjøpe....Særlig på make-up..De har ikke hele fargepaletten f.eks.. Og hvilke kremer og dufter de har variere også litt... Så noen gang må jeg bare vente og handli inn senere.. Tror "Pirat-ryktet" kommer fra sjalu konkurrenter....Men lookfantastic og feelunique er også like billige på de varer de har..Men de fokuserer på litt andre merker..Og lookfantastic er spes på hårpleie.....Bl.a....Ville ikke vært redd for å prøve..Jeg kjenner ingen som har vært misfonøyd når de har kjøpt varer de bruker til vanlig derifra...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg tror faktisk produktene derfra er falske. Det er mange produkter der som ser helt annerledes ut enn de man får kjøpt på parfymeri..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har bestilt derfra mange ganger, og har bare positivt å si. Kort leveringstid også.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har brukt MD-formulations i mange år, og så oppdaget jeg at de hadde det på strawberrynet kjempebillig. Så jeg kjøpte det derfra. Det skulle jeg ikke gjort! Jeg vet at MD-formulations kan svi moderat når man bruker det, da jeg har lang erfaring med serien. Men DETTE! Det svidde og tørket ut huden min noe så inni granskauen, og øyekremen lagde to ganske dype furer under øynene mine, som ikke har vært der tidligere.. Huden min flasset av... Tenk dere om før dere kjøper derfra. (Jeg er 23 år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå