Gå til innhold

Sparkene fra babyene deres, hvordan er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, og har omsider begynt å kjenne "noe" fra magen. Kjennes egentlig mest ut som leamus, og jeg kjenner det alltid på samme sted, rett under ribbeina på venstre side.

Noen som kjenner igjen dette?

Synes det er rart at det alltid er på samme sted, jeg da, men vet ikke hva som er vanlig. Ellers hender det at jeg kjenner noen "dult" når jeg ligger på siden, nederst til høyre. Hmm, merkelig følelse:) Men koselig, gleder meg til å kjenne mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er overalt..hehe.Er 19 uker idag, og har masse lv i magen, som regel rettu nder navlen. Nå er sparkene så sterke at både jeg og pappaen kan kjenne dem på utsiden. Er sjettegangs da.

Er kjempekoselig når hybelfrosken setter i gang.

Skrevet

Åh, så herlig da! Sånne spark jeg venter på:) Og jeg hadde trodd at jeg BURDE kjent det nå, men det gjør jeg altså ikke. Ja ja, det kommer vel. Dere får kose dere med den lille aktive tassen!

Skrevet

de kommer nok når du minst venter det. Her er det mest action etter første kaffekoppen om morgenen, og når jeg egentlig har lagt meg og har fryktelig lyst til å sove..

Skrevet

Sparkene til min lille prinsesse begynte med bobler som sprekker (rundt uke15) akkuratt som det sier poff inni magen, så kom kilingen, mye på venstre side litt under navlen.. Fra uke 20 har jeg kjent liv hver dag, og i noen uker nå (er 27+3) så kjenner jeg kraftige spark flere ganger om dagen! Det er så fantastisk! Noen ganger er de så sterke at det føles som støt i magen :D Man kvepper faktisk litt om man sitter rolig i sofaen og de kommer :) Gled deg ;) hihi

Skrevet

jeg begynte å kjenne spark der inne tidlig! Var 14 uker på vei, er nå 15+3 og kjenner bevegelser så og si hver dag :D Jeg merker det ikke som sommerfugler, fisker eller bobler, men som små dytt på en måte hehe Hadde ikke trodd jeg kom til å kjenne noe før uke 16-17 tidligst, særlig siden dette er min første, men er visst heldig :D Herlig følelse... å kunne si til pappa'n at nå er babyen våken hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...