Gå til innhold

39 dager igjen og er ikkje litt klar eingang! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vogn, seng, stol, klær osv, ingenting er gjort klar! Må kjøpe mye nytt. Har tenkt eg har så god tid, men no er det plutselig ikkje så lenge til han kommer! Har hatt mye kynnere og nedperss og kjennes ut som om noe er på gang nesten hver dag. (kjenner igjen fra sist) Får like mye panikk hver gang for vi må jo få fingen ut å begynne!!

Men tenker at butikkene er åpne når jeg er på føden. Er det krise skriver eg laaang handleliste til samboeren min så får han ut å fikse ;)

Fleire som ikkje er klare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg hadde heller ikke mye klart når jeg hadde 39 dager igjen. Riktignok trengte jeg ikke så mye nytt, men det meste lå fortsatt på loftet etter 1.mann. Nå har jeg 6 dager igjen og nå er nok klart til at babyen kan komme... Som du sier, er det krise, så er butikkene åpne etter babyen er født også (bare litt mindre nå i påsken)...

Skrevet

Jeg er såvidt passert 28 uker og har kommet så langt som at jeg har skrevet liste over hva vi trenger. Ingenting er handla inn her heller. På en måte bør du være glad for at du har noe igjen å gjøre. Når jeg skulle ha førstemann hadde jeg alt klart lenge før jeg var ferdig med andre trimester og den siste tiden ble fryktelig lang og kjedelig. Tipper du har alt i orden i tide, jeg:) Lykke til

Skrevet

Du er ikke alene.. Jeg har igjen 27 dager i dag, og her er ingenting funnet frem eller handlet inn : / Går tydeligvis ikke opp for oss hvor nærme det begynner å bli, og med tanke på at jeg har vært inne og stoppet premature rier en gang, og plages med mye nedpress og vonde kynnere.. Kunne det jo vært en ide å ha ting klart. Men nei, vi har sirup i ræva for tiden :-p

Vognbagen må hentes fra loft og klargjøres, dyner og madrass handles inn til vugga, nye gulpekluter må kjøpes og det må fylles opp litt i basisklærne siden den andre jenta startet med prematurtøy og det vi har i de minste størrelsene for det meste er kortermet og veldig sommerlig ;) Jaja, mannen er flink til å handle han om det skulle skje noe før vi endelig får surra oss til å starte!

Skrevet

Jeg har 24 dager igjen, og har ca ingenting klart annet enn klærne... De har vi fra forrige gang.

Men skal ta meg sammen å kjøpe litt forskjellig idag da:-) Så vi iallefall har sengen klar til hun kommer:-)

Skrevet

Jeg har også 39dager igjen idag og har ikke halvparten klart engang,har fått kjøpt vogn og seng men vi må pusse opp barnerommet før vi får satt i sammen noe som helst.Har begynt å sortere klær etter storesøster men har fortsatt mye igjen.

Skrevet

Hm, samme her, og jeg har 23 dager igjen til termindato. Førstegang, så jeg mangler vel i grunnen alt, og vet heller ikke hvor mye jeg trenger. Er ute et par dager i uken og handler, men jeg blir liksom aldri ferdig, alltid noe mer som trengs. Nå håper jeg at det meste er i hus, og da får jeg begynne å vaske - noe som også tar lenger tid enn man tror. Barnerommet er fremdeles i bruk som roterom... Og det er liksom nå man skal hvile og sove ut. Hehe, ikke på en liten stund tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...