sykkelpumpe Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Det er vel våren som er kommet over meg, men har så veldig stort behov for og trene:) Har en rockering, som jeg endelig har begynt og bruke. Er i startfasen ennå, så 3 minutter hver vei er foreløpig der jeg er. MEN hvor i svarte skal jeg gjøre av armene????? Jeg blir jo så sliten i dem? Så er det denne berømt Zumba, som går over landet som en fasott. Jeg elsker latinske rytmer, så tenkte at dette var en fin måte og bevege seg på... Har ikke søkt, men er det ferdige "opplegg" som ligger ute på Youtube? Noen som vet? Takk for det:D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Kan bare svare på rockeringspørsmålet. Jeg holder armene på skuldrene. I kryss over brystet.
Slash Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Har kjøpt zumba selv... men ikke kommet igang, da jeg er klekkferdig... men skal igang noen uker etter fødsel. Du kan få se litt på youtube. Ellers søker du bare på zumba, så kan du kjøpe ferdig dvd med opplæring og noen sammensatte treningsøkter. Du får vel kjøpt det fra tv-shop og fra hjemmesiden til zumba. Det er vel samme pris tror jeg også. Gleder meg til å komme igang.
Monajenten Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Det er akkurat de treningsmetodene jeg bruker:-) Rockering: 3 minutter er helt greit til å begynne med. Prøv å øke med ett minutt om dagen til du kommer deg opp i 15-20 minutter. Jeg holder meg til 15 minutter og det funker helt utmerket for min del. Armene: Jeg pleier å legge hendene på motsatt skulder, slik at armene på en måte ligger i kryss. Zumba: Jeg har bestilt en pakke på zumbafitness.no som inneholder tre eller fire dvd´er med litt forskjellige program, pluss vektstenger. Den ene dvd´en inneholder et program som går igjennom alle trinnene steg for steg slik at man virkelig lærer dem, i tillegg til et 20-minutters ekspressprogram. Det var det jeg begynte med, og da jeg kjente at jeg ikke ble noe særlig sliten lengre og syns det gikk litt for fort, gikk jeg over på de andre programmene. Det er et som heter zumba cardioparty som varer i 45 min og et som heter zumba sculpt & tone som varer i 50 min. Jeg blir skikkelig svett og sliten av begge to, men jeg holder ut:-) Det er ekstremt god trening, i tillegg til at det er gøy, så jeg er strålende fornøyd! Jeg har nemlig aldri vært noe glad i å trene, men dette er kjempemoro:-) Man vrikker på hofter og rumpe og det som er, og er i konstant bevegelse. I tillegg er de veldig flink å motivere! Jeg husker f.eks. ett sted hvor jeg ble sykt sliten, og så sa de på dvd´en; Don´t give up:-) Hehe, det var et tegn:-p Du kan søke på YouTube ja, der kan du se masse videoer av hvordan det foregår, men hvis du syns det ser gøy ut, anbefaler jeg å kjøpe pakken.
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Dette så veldig interessant ut! Var inne på zumbafitness.no.. ble 598 for den minste pakken.. Noen som vet om d går an å finne billigere noe sted?
Monajenten Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Det var det jeg betalte, tror ikke du får det billigere. Men det er helt klart verdt det. For min del var dette den tingen som faktisk ikke ble liggende å støve ned, i tillegg til rockeringen:-) Begge deler brukes jevnt og trutt!
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 har allerede bestillt Hvor bestiller jeg rockering billigst fra? Har du klart å gått ned i vekt etter du startet?? Gleder meg!!
Monajenten Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Ja, jeg har gått ned i vekt:-) Veide 64,4 før jul, men kom ikke i gang med treningen sånn ordentlig før for litt over en mnd siden. Veier 57 kg i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå