Nå er vi seks:) Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 er det som er billig der nå da? Har faktisk ikke vært der på mange år.. Mme åsånn, er det noe billigere eller er det bare samme gamle "kjøtt maten" ?Åh,l alle barna sover ennå, det er helt fantastisk å kunne sitte litt med kaffe koppen helt alene en morgen asså Takk for tips:)
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 ifølge den snåle tv-serien om de grensehandlerne så er vel cider og løk en slager?! ellers så aner jeg ikke, ikke vært i sverige på mange år jeg heller. Men jeg hadde nok snusa innom en godisbutikk og handla lakris og smågodt. ellers synes jeg det er artig å handle litt sånn annerledes mat enn det vi har i norge.. Så vanvittig eksotisk maten i sverige vet du
Nå er vi seks:) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Hahah, LØK!!!! Selvfølgelig, det er jo derfor vi gidder dra dit. Løken. Huff, det er vel grenser for hvor mye vi kan spare inn på et par nett med løk. hehe. Cider, det var ikke dumt. *skrevet opp på lista *
Hopptetussa90 Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 MME er ikke noe særlig billigere der. Kan hende du sparer noen kroner pga kursen. Prisen ligger på rundt 50 kr for 500 g (halvparten av det du får i en pakke NAN i Norge.)
Nagilimia Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Skal til sverige i dag vi også Ferdigblanda mme er mye billigere, pulver mme er ofte dyrere. All mat fra nesle er mye billigere!!! Feks den dampkokte maten, nesten samme pris som de vanlige middagsglassene i norge. Vet ikke hvor du skal men de har påsketilbud: maximat: Skinkestek 39,90 oksefile 119,90 kylling nuggets 79, 90 nordby supermarked: kalkunstek 59.90 lammestek 59,90 påskeskinke 39,90
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Barnemat, bleier og mme er ikke billigere i Sverige,men blir jo litt billigere pga kursen da. Men altså ikke der du gjør de største kuppa:) Jeg var i Sverige på lørdag og handla følgende: pepsi max, kylling, bacon, karbonadedeig, alt av taco ting(jummi)dopapir, skyllemiddel, oppvaskmiddel og små godis. Det er de tinga som lønner seg, også kjøpte jeg glutenfri ting..Her i Norge koster jo det en formue. God tur:)
Nå er vi seks:) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2010 Hmm,vi skal til tøckfors, vet ikke hva for butikker som er der en gang jeg. men vi finner vel ut av det
mamma >to gull Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Ja, som hun over skriver så er ferdigblandet MME billigere, i Norge koster den ca 11,- og i Svergie betaler man kr.7,-. dette er det vi som regel kjøper: Fun Light saft (veldig mye billigere) Kyllingfilet 159 SEK for 2 kg!! Bacon (samme pris for en 3 pk i Svergie som man betaler for EN i Norge, samt sparer på kurs) Ovnsbakt leverpostei (deler opp og fryser ned) Karbonadedeig/kjøttdeig Div.pålegg SMÅGODT!! VIIIIN!!!! Sist vi var der så kjøpte jeg Indrefilet, tror det var 199,- pr.kg på MaxiMat! God harryhandel!:-)
ellen-propellen Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Om du virkelig vil gjøre ett kjøttkupp i sverige MÅ du kjøre til butikken Stenes kjøtt og livs. De har noen fantastiske tilbud og den aller beste kvaliteten. http://www.stenekottolivs.se/ Vi handler alltid her,og er kjempefornøyde.Annbefaler roastbiffen dems;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå