Gå til innhold

Emmaadrian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spør deg om en ting?

Hvorfor gikk du ifra mannen din? Leste gjennom bloggen din ser du,og så at du var lei deg pga brudd...

Trodde dere skulle gifte dere?

Ikke meningen å gni salt i såret,men jeg har prata endel med deg her inne,og synes det var ganske trist,men som jeg har skjønt så har du opplevd verre ting og er en sterk dame.

God påske! :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke sende meldig privat?

Skrevet

Fordi jeg ikke har profil her inne,kun brukerkonto...

Men håper du ikke blir sur Emma ;=)

Skrevet

Hvem er emmaadrian?

Skrevet

hehe grunnen til at de ble slutt var jo fordi personen er et surrehue. Frem og tilbake med alt. Etter hva jeg har hørt så var ikke mannen fornøyd og mistet følelsene helt for personen. Var visstnok ikke til å leve med.

Skrevet

Jeg kjenner personen bak dette nicket,og det du anonym 3.56 kommer med er bare tull!!

Hun er ett surrehode ja,men det gjelder ikke ting som går utover forholdet. Så skam deg for å spre slike usanne ting.

Den jenta har ben i nesen,og hun elska mannen sin mye,og var helt knust da han dro,og jeg synes det er frekt å spekulere i hvorfor det ble slutt.

Hun er en vakker person,utenpå og innvendig,og jeg hpåer virkelig at hun treffer en mann som er skikkelig snill med henne,for det fortjener hun!

Skrevet

Har ikke dette blitt diskutert før?

Skrevet

Synes det er litt latterlig hvor opphengte folk er til noen de ikke kjenner personlig en gang. Hva så om det er brudd mellom henne og mannen? Hun er ikke den eneste i verden som har opplevd det. Er mange andre her inne som nok har opplevd det samme, men som ikke har et sykt behov for og dele det med alle "vennene" sine her inne..

Skrevet

Hehe 01.53 den var jo rimelig dobbeltmoralistisk. Du syns det er latterlig at folk henger seg opp i det, og likevel klarer du å få presset inn en deilig kommentar om at hun har et "sykt" behov for å dele ting her inne.

NICE

Skrevet

Jeg er ikke sjalu eller noe, mange som påstar det her på dib så lenge de sier seg uenig i en sak eller noe. Jeg synes bare det er litt sykt at folk henger seg oppi folk de faktiskt ikke kjenner i virkeligheten. Jeg ville bare si min hjertens menig om hvor teit jeg synes det er.

Skrevet

Jeg er en aktiv bruker her inne,og synes ikke hun klager mye over bruddet tin "vennene" sine. Hun er jo nesten aldri her lengre...noe jeg synes er trist,for hun virker så koselig!

Men jeg er enig i det,at det er mangen som henger seg oppi folk dem ikke kjenner her inne! Godter seg over andres elendighet...

Skrevet

Jeg vil bare gi deg en klem emma og adrian,for jeg synes du virker som en lett likende person..god utsråling,iallefall sånn jeg opplever deg ved skrivingen din her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...