Gå til innhold

Madrass i vugge til baby ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vugge som jeg har arvet, det er en vugge alle mine kusiner/fettere har brukt, som har gått i arv siden 1896. I denne vuggen er det en skumgummimadrass, som er brukt av flere. (Vet ikke hvor mange, men det er altså innen familien)

Mamma mener at jeg fint kan bruke den madrassen, skal ha lammeskinn/ullpledd, tisselaken og to andre laken over skumgummien. Hva tror dere? Blir det nok "pusting" da? Mtp. krybbedødfaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok heller kjøpt en skumgummimadrass på ikea f.eks og skåret den til. Det er ikke dyrt og ikke spesielt vanskelig, og det spiller jo ingen rolle om ikke kanten blir helt rett og fin når du skal ha laken rundt.. Men, noen vil sikkert si at jeg er hysterisk..

Skrevet

Vært inne på tanken, koster jo ikke allverden. Men mamma mener altså at jeg er hysterisk hvis jeg gjør det, og jeg er absolutt ikke hysterisk syns jeg selv..

Skrevet

jeg synes ikke du er hysterisk hvis du gjør det... men trenger du å fortelle det til moren din om du gjør det eller ikke da?

Skrevet

med alt det du skal ha ove skumgummimadrassen så tror jeg egentlig ikke at det spiller noen stor rolle. Men sånn helt personlig ville jeg kjøpt en bit ny skumgummi og hatt på et laken og et lammeskinn. Trengs ikke noe mer enn det!

Skrevet

spedbarn skal vel helst ikke ligge med tisselaken under hodet tror jeg... nettopp fordi det ikke puster..

Skrevet

Har ikke noe å si hva mamma mener da, jeg gjør jo som jeg vil. Bare nyskjerrig på hva andre tenker jeg, om det er noen vits liksom. Sant, tisselakenet skal vel ikke under hodet nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...