Gå til innhold

Jeg er nok en slitsom samboer om dagen ;)


Miss Snow

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har tidenes luktesans om dagen. Det er helt utrolig, litt kvalmende og litt morsomt!

 

Idag måtte jeg lufte på fullt gap i bilen fordi jeg syns samboeren min hadde ekkel ånde. Så boikotta jeg en handletur. Eller rettere sagt; vi var inne i butikken, men etter å ha stått et minutt for lenge ved ferskvaredisken var jeg så grønn i trynet at jeg måtte kaste inn håndkleet. I tillegg fikk jeg så akutt lyst på appelsinjuice at jeg ble helt hysterisk.

 

På fotballkamp senere på dagen sto vi med noen mennesker noen meter unna til både høyre og venstre. Der kjente jeg en helt vanvittig lakrissmak, og ble stående og speide etter hvem det var rundt oss som spiste det. Jeg fant synderen til slutt, og samboeren min bare ler ;)

 

Gravide må da kunne ha en karriere som sporhunder?! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil nok ikke kategorisere meg som sporhund enda, men er nok i den klassen :)

måtte ha opp vinduet her om dagen fordi samboeren spiste kvikk lunch, jeg som egentlig elsker kvikk lunch takler nå ikke lukta i det hele tatt :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte..må lufte huset flere ganger om dagen for jeg synes lukta her inne er kvalmende nå..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever noe av det samme. Syns veldig mange rundt meg har begynt å få dårlig ånde. Og så kjenner jeg dårlige lukter nesten over alt. Men det er nesten litt skummelt at jeg syns det lukter godt når jeg går forbi folk som røyker. Snåle greier.

Av ting jeg har fått dilla på, kan ellers nevnes: saltkjøtt, ja, nesten alt salt, egentlig, oliven (salte, helst) og sjokolade (whats new?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk røyk lukta godt her om dagen også! Det varte bare et lite øyeblikk da. Deretter måtte jeg spurte vekk for å ikke brekke meg ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme bås. Kan spise pannekaker den ene middagen og synes det er godt, bare timer etter på så lukter det vondt. Samboeren min spiste sjokolade her om dagen han også, holdt på å brekke meg, men nå lukter det greit igjen. Har heller ikk eså veldig godte sug, som jeg vanligvis har. Men alle matrester uansett lukter vondt, kjøleskapet lukter vondt. må holde pusten hver gang jeg skal inn og hente noe. Selve kjøkkenet lukter vondt. blir kvalm av bare tanken på og bevege meg inn der. de siste dagene har jeg kastet opp uten å være kvalm om morgenen og på tom mage. er nesten bedre det enn når man har noe i magen. for da kommer ikke den vondt smaken eller sviingen i halsen etterpå. Håper å komme over kvalmen og hodepinen etter 12.uke ca 3-4 uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Er så morsomt å lese detta. Sånn er det her også. Vinduet på vidt gap hele dagen. Det værste er når kjæresten skal steke nudlene sine. Nå siste dagene har det vært nekt! Måtte tilogmed sende med katten i dusjen her en dag fordi det luktet svette av katta. Iiiik. Å det jeg åt til midag i går blir jeg kvalm av å tenke på i dag. Huff. Jeg gleder meg til å kunne spise som vanlig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha! Jeg har ledd av det du skreiv om katta som lukta svette i hele formiddag! Jeg måtte til og med gå og lukte på katta her for å kjenne om han gjorde det også. Men han var godkjent ;)

 

Det jeg spiste til middag igår tror jeg aldri at jeg vil ha igjen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Bra for pusen din =o) Har Devon Rex katter å den ene katten har litt lite pels så når han sover og blir varm så lukter han en grusom lukt. Blanding mellom halvstekt kylling og svette. Huff. Spørs om det blir en dusj i dag å haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Jeg ler enda!

 

Jeg har rasert den ene sofaen og tatt ut alle putene av den og lagt på gulvet foran tv-en. Fikk det for meg at jeg ville ligge der. Også har jeg stekt pommes frites som jeg tenkte kom til å bli veeeeldig godt, men det var det ikke. Så restene står igjen på kjøkkenet. Tenker samboeren min blir glad når han kommer hjem og må rydde! Også må han nok en tur ut og fikse middag til meg også, for det jeg egentlig skulle spise gjør meg kvalm. Blitt uggen hver gang jeg har reist meg opp, så orker ikke tanken på å dra på matjakt =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja den middagen. Gruer meg hver dag! Har ikke vært ute på ei uke jeg. Klarer ikke flytte meg lengre enn fra senga til sofaen. Stakars kjæresten. Ute å flyg i butikkene hver dag =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har knapt vært utafor døra i påsken jeg heller. Fra jeg står opp og til sju-åtte-tia er jeg helt ødelagt. Familiemiddager imorra, lørdag og søndag venter nå. Heldigvis veit de vi skal spise med både imorra og lørdag om det, men på søndag blir det svigersmiddag.. Det blir verre. Vi vil ikke fortelle noe til dem før uke 12, så må bare kamuflere så godt jeg kan. I tillegg blir det mat jeg ikke er sånn voldsomt glad i. Får gomle i meg litt før jeg drar hjemmefra! Også skal vel svoger og svigerinne også være der, og der er det høyoffisielt at venter barn, selv om det er tidlig, så det blir vel mye snakk om det. Kommer til å sitte og brekke meg i et hjørne ;p

 

Flere enn meg som ikke orker å være noe inne på 1. trimester forresten? Jeg var der en del til å begynne med, men annenhver overskrift der inne er om blødninger eller noe som har gått galt og det hæler jeg ikke å lese om. Mye mer ålreit her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...