Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 det ligger ikke noe ute på maxdome.. :-(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Det var unge mødre jo:) Jeg såg det. Kanskje de bare er litt treige med oppdateringen?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 ok, takk for svar.. hadde gledet meg til å kose meg med det, men rakk det ikke midt i leggingen :-( det kommer vel på nett i morgen da kanskje... Var det en morsom episode da?:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 hun lyse med han eldre kjæresten? men, det så vi jo sist gang!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 De viste bare første del av fødselen sist, denne gangen fikk vi se når babyen kom ut og tiden etter fødselen..
mamma16 Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 de som ser på nettet ligger en episode forran!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Litt avsporing her..Likte ikke gliset til han typen hennes mens hun bar seg..Så lite medfølende.. Og hvem vil bli filmet fra den vinkelen i den situasjonen?Får de penger for dette?? Og igjen ..Han fyren.Er vel litt.Jah..Dette er vel pedofili? Så bare reklamen,holdt i massevis.. Hadde jeg vært mora til den jenta hadde jeg skambanket den fyren..ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå