Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er litt usikker på om jeg har det. Hvor ille skal det i så fall lukte? Har man da en infeksjon?
Gjest eelis+kian Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde en "stinkende renselse", som viste seg å være bakteriell vaginose. Det luktet død og djævelskap, og jeg måtte passe på så ikke menneskene rundt meg luktet det. Hehe. Som hovedregel kan man si at hvis du ikke har vondt i magen, ikke feber, og er i god form, har du ikke en infeksjon. Men en tur til legen er nok på sin plass uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar! Formen er bra, men det lukter ILLE, kjenner det til og med utapå klærne noen ganger... Legen i morra, definitivt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde en ekstrem stinkende renselse, lukten lå over hele rommet , alle merket den. Fikk høy feber og en puls uten like. Viste seg å være infeksjon. Ble innlagt på sykehus, og der ble jeg liggende i maange dager. Tror jeg ville tatt en tur til lege, bare for sikkerhetens skyld:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde også en stinkende renselse, stinket helt forjævlig, gikk over etter en stund.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Huff, det er skrekken, at noen andre skal kjenne det, og det må de jo bare, sånn som det lukter. Har jo hørt at renselsen skal lukte litt spesielt, men dette er ikke normalt:( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå