Gå til innhold

Er lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å bli tråkka på og undervurdert. Lei av å ikke ha noen ordentlig venner. Lei av at min egen familie hundser meg rundt og lei av at svigerfamilien gjør det. Nå har også mannen min begynt. Jeg skulle ønske jeg visste når det ble allment kjent at ALLE kunne trkke på meg? Familien min har alltid gjort det, men svigerfamilien nå? Og jeg som har gjort så mye for de. Hjulpet de osv. Aldri bedt om noe i retur. Hva får jeg ir etur? Bare dritt. Er lei meg nå. Vil ut. Uansett om jeg går fra mannen min som tydeligvis tror jeg er en stupid husfrue så må jeg ha svigerfamilien siden vi har barn. Angrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen........

Skrevet

Skal vi flytte sammen 23:06? Jeg vil bare vekk. At noen skal se at jeg er noe jeg også. Folk undervurderer meg, allikevel lener alle seg mot meg. Jeg er god å ha når det gjelder og fin å ha når man skal få ut møkka. Har ikke mer å gi.

Klem fra HI

Skrevet

Huff, synes synd i deg. Det er nok ikke bra å ha den slik. Hva er det de sier da?

Skrevet

Det er så mye. Har egentlig toppet seg over en periode. Toppet seg da jeg fikk en hatmail idag med masse kritikk - mannen min var ikke nevnt med et ord. Alt er min feil sier de. Jeg fikk kjeft for helt syke ting. Mens mannen min får aldri kjeft. Er alltid jeg som får skylden. Skulle ønske jeg hadde noen å snakke med. Får alltid høre at det er jeg som sier nei. Hvis svigermor ringer for å spørre om noe så sier han alltid "Det er greit for meg, la meg spørre Xxx" - dette sier han når det ikke er greit for han og han vet det ikke er greit for meg. Sånn at jeg får skylden når jeg sier nei. Og sier han nei får jeg skylden allikevel. Sv.mor ringer meg 4-5 ganger om dagen. Maser og maser. Respekterer ikke at jeg har 3 barn og ikke har tid til å prate i telefonen med henne hele tiden. Når hun er her må jeg alltid fly og lage kaffe eller skiver eller mat. Hun sier hun kommer for å hjelpe men er bare til bry. Jeg må hjelpe de med sykehusinnleggelser og legeting og et sykt familiemedlem osv. Jeg får aldri takk. Selv skal de ha takk for alt. Enda de ikke gir noe igjen verken fysisk eller psykisk. Jeg har ikke noe igjen, jeg har brukt av meg selv for lenge. Er lei av å være den slemme svigerdatteren.

Men nå er jeg så lei. For nå har mannen min fått seg ny jobb. Han ble trakassert på den gamle. Var jeg som ordnet opp der og. Fått seg en "spennende" jobb på et kontor. Han er vel så viktig. Har ikke tid til meg/oss lenger. Spurte han hvordan var det på jobb. Nei jo, bra. Hva gjorde du? sa jeg. Nei bare noe tall og greier som ikke var interessant for meg.

Når ble jeg en idiot liksom? Jeg har mer utdannelse enn ham. Når ble det greit å snakke sånn til meg? Jeg som ordner alt? Jeg har giftet meg inn i en familie som forventer at andre gjør alt for de. Og hadde jeg visst det hadde jeg aldri gjort det.

Jeg skriver veldig usammenhengende nå, er klar over dfet. Men er så sliten. Får ikke klarnet hodet. Har ingen å pate med:(

Er så sliten. Gråter litt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...