Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 hvordan kjennes det ut? Har i går kveld og i kveld hatt vondt nedover mot skambeinet lissom. Kjennes ut som babyen borer seg nedover,er vondt....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 jeg opplever nedpress som mer ubehagelig enn vondt. Det kjennes ut som om babyen skal falle ut og magen blir hard og "tung" og presser nedover... vanskelig å forklare, men er slik jeg opplever det. og så kommer det kynnere rett etterpå...
Ccathrine Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Når jeg har nedpress sprer jeg beina, sådan om jeg sitter, står eller ligger, nettopp fordi det kjennest ut som om jeg har en ball imellom bena. Også gjør det vondt inne i skjeden.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 jeg sliter med bekkenløsning så kan ikke spre beina sånn jeg da..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Hos meg så stikker det oppi "tunnelen" og magen blir hard (kynnere). Hvis jeg får det når jeg går så klarer jeg ikke å gå normalt. Får det også når jeg sitter, spesielt om kveldene, og da klarer jeg ikke konsentrere meg skikkelig om noe annet enn at det stikker og presser nedentil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå