Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Er alene med tre barn. For tre måneder siden møtte jeg en ny mann. Det hadde kun vært slutt mellom han og eksen noen uker, de har ett barn sammen. Han sliter for tiden med depresjon, pga. at familien til sønnen hans er ødelagt. Han sier han er glad og forelsket i meg, men klarer likevel ikke å se lyst på livet. Jeg har selv blitt forlatt tidligere av faren til barna mine, og er livredd for å bli såret igjen. Angrer for at jeg innvolverte meg med han da han tok kontakt...selv om jeg er veldig forelsket, ser jo at jeg kom inn i bildet alt for tidlig. Vi har tenkt å vente lenge med å innvolvere barna. Ville dere trukket dere tilbake?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Ja jeg hadde trukket meg tilbake! Han har en depresjon som han må bli ferdig med, og når det er så kort tid siden bruddet så virker du som en rømningsvei, noe du ikke fortjener. Men jeg kjenner dere ikke så dette er synsing.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Ja trekk deg tilbake. I alle fall for en god stund.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 vile nok trukket meg tilbake for en stund, gi han tid til å komme over deprisjonene
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ja om jeg hadde vært alene med 3 unger hadde jeg trukket meg tilbake. Det er alt for fort etter hans brudd og han trenger tid alene. Du kommer bare til å slite om du innvolverer deg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå