*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Er det vanlig? Den siste uka har jeg måtte bruke innlegg i trusa og skifte flere ganger om dagen for blir ofte fuktig i trusa... er det vanlig? Hva kan det være? Er det utflod elller urin eller hva? lukter ikke noe spesielt av det. Kan jeg lekke litt og litt fostervann uten åpning? var på sykehuset på fredag og da hadde jeg ingen åpning... noen erfaringer eller noen som vet?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 syns det har kommet sånn veldig plutselig liksom.. siden det omtrent kom på dagen... ? det er normalt det også? vet det er vanlig med økt utflod, men at det kom så plutselig a gitt?
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Har opplevd det gjennom hele svangerskapet hitil. Må bruke innlegg i trusa vær dag for å være på den sikre siden. ( med andre ord, mer en nok utflod. ) Har sjekket om det er fostervann, noe det ikke er.. Så vil da tro at det er helt normalt
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Samme her også,brukt innlegg halve svangerskapet.Økning av utflod siste mnd:)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 samme her. Men det lukter litt fisk. Har hatt det sånn gjennom hele svangerskapet. Har prøvd behandling mot soppinfeksjon, men det har ikke hatt noen effekt. Siste to ukene har det blitt verre. Av og til får jeg den følelsen at det skal gå gjennom alt jeg har. Det eneste er at fargen har forandret seg i dag. Nå er det nesten grått til grå-rødt. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Mye utflod er vanlig, men om det lukter fisk og har rar farge er det et signal om å gå til legen. Kan hende du trenger antibiotika for å bli kvitt det.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2010 er mer gulgrått her.. Sånn klissete.. (sorry ekle detaljer men vi gravide er vel vant til slikt prat nå:-) ) Så er nok bare vanlig utflod her, til tider virker det litt "utvannet".. Det som forbauset meg var vel hvor raskt det kom! Kom "over natta".. men men, det høres ut som om det er normalt så da stresser jeg ikke med det;-)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Hei igjen, farge kan også være helt normalt.. Grønn ville jeg stusset på, men gul det vil jeg tro er godkjent! Har gått på antibiotika for bakteriell vaginose men har fortsatt utflod og legen har til og med sett på innlegget mitt og sagt det her helt normalt ( passe flaut å vise innlegget sitt til legen, men men )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2010 takk for svar jenter:-)
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Men hvordan VET man om det fostervann som lekker da..? Er i uke 33, og syns ofte det kjennes som vann som renner ut, er så tyntflytende. Kan det skje?
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Med min første lakk jeg fostervann. Det begynte også ganske plutselig (uke 38+3). Jeg trodde det var utflod, måtte skifte innlegg ofte. Tilfeldigvis var jeg på svangerskapskurs akkurat den dagen og viste et innlegg til jordmoren der. Hun klarte ikke å avgjøre hva det var og sendte meg til sykehuset. Prøver der (PH.prøver?) viste at det var fostervann og jeg ble igangsatt dagen etter. Konklusjon: Kanskje verdt en sjekk? Eller en tlf?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2010 ja kanskje jeg skal ringe å høre.. skader vel ikke det.. Er jo ikke bra om jeg lekker heller... Takk for svar Mangebarnsmamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå