Gå til innhold

Reise bort fra baby på 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har veldig lyst på en konsert når babyen er 3 mnd. Konserten er i en annen by så vi kommer til å være borte fra ca 4 om ettermiddagen til ca 3 om natta. Babyen er da hos bestemora si som er veldig flink med unger! Hadde dere gjort det? Gjør det selvfølgelig ikke hvis ikke babyen tar flaske.. Han er ikke født enda, så vet ikke ;)

Dette er et band som ikke kommer til norge igjen med det første, så begge to har veldig lyst å reise!

Føler det er litt tidlig, når storesøsknene var baby var enten jeg eller pappaen hjemme med de til de var nærmere 1 år.. Men har sååååå lyst!! Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis babyen tar flaske, så gjør dere det. Jeg var ute med venninnene mine ca 3 mnd etter fødsel, jentekveld. Hadde det kjempegøy:-D

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort så sant babyen var trygg på bestemoren.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :)

Skrevet

Åååå så kjekt! Akkurat sånne svar jeg ville ha ;)

Tror ganske sikkert babyen komme til å bli trygg på bestemor. Hun bor ikke så langt unna og kommer nok mye på besøk ;)

Tror vi bestiller billetter, og nekter babyen å ta flaske får vi selge de.. :)

Skrevet

Babyen får det nok kjempefint hos bestemor. Det blir vanskeligst for deg:P

Skrevet

Det er da ikke noe problem. Var borte 2 døgn fra sønnen min da han var 4 mnd... det går greit så lenge det er en annen omsorgsperson der som barnet er trygg på :)

Skrevet

Nei det hadde jeg ALDRI gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg kanskje kommer til om melde deg til barnevernet for dette. Tenk å skaffe seg barn bare for at andre skal passe på det for deg. Hårreisende!!!!!!!!!!!!! Legg merke til utropstegnene og ropet med STORE bokstaver;). Jeg har blitt litt miljøskadet av å være her inne skjønner du. hehe...bare tulla. Reis å kos deg på konsert. Lykke til med den nye babyen:) Spennende:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...