Gå til innhold

Veien var prøverør, men plutselig gikk det av seg selv:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Meg og samboeren hadde prøvd å få barn i over 2 år, og hadde fått time til prøverør. I samme periode uten at jeg visste det, hadde det på magisk vis skjedd av seg selv. Nå er jeg gravid i uke 6+6, og er kjempe fornøgd:) Er det flere i samme situasjon som oss?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei, =) skjønner hvordan du har det. jeg og mannen min skulle og ta prøverør men fant ut etter et par år med prøving og hjelp fra klinikken i porsgrunn at vi skulle ta litt pause og har hatt pause i 1.5år nå og nå er jeg gravid i uke 7 uten hjelp fra noen,

kjenner en viss lettelse at man ikke trengte hjelp til og bli gravid samtidlig så tok dt litt tid før dt gikk opp for meg at jeg hva gravid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent samme historie her :)

Jeg skulle bare vente på mens for å levere inn ny blodprøve i forhold til El for å bl henvist til IVF, men den mensen kom aldri....

Så nå sitter jeg her, 9+3, hadde UL som viste et flott foster med tydlig bankende hjerte for en uke siden.

 

Vi klarte samme stuntet i høst, men da endte det i MA i uke 15 og det viste seg at det bare var en tom blære desverre :(

Derfor betalte jeg for tidlig UL denne gangen og det var definitivt et lite barn der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å hør at dere har fått det til på naturligvis. Jeg er ikke i samme situasjon, men jeg har gått uten p-piller i over 1 år pga sykdom og medisiner og ikke blitt gravid. dette var ikke planlag fordi jeg ikke er 100% frisk. men er veldig ønsket. Spesialisten jeg går til, sier det er veldig vanlig at man blir fruktbar etter og ha blitt kvitt amøber som jeg har blitt kvitt. Så med andre ord, hadde jeg ikke gått til spesialist for lavt stoffskifte, hadde jeg ikke funnet ut at jeg hadde candida og 2 forskjellige tropiske parasitter. og muligehetene for at jeg hadde sliti med å bli gravid da er VELDIG store.

 

Håper alt går bra med alle dere... Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...