studentioslo Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Huff, hadde en skummel opplevelse i dag. Skulle opp bakken til foreldrene mine, sklei og falt rett på magen. Klarte ikke ta meg for noe særlig, så fikk faktisk ganske vondt. Ringte sykehuset med det samme som ba meg komme for å sjekke om det hadde gått bra. hadde kynner som varte i 15 mnutter! Sto akkurat og innredet vbarnerommet, har tre uker til termin og tenkte- typisk hvis det skulle gå galt nå!!! satt med CTg som overvåket babyen i en time, måtte så vente i en evighet på ultralyd. heldigvs virket alt bra, men klarer ikke helt å stole på at det er sikkert alt er bra likevel! har lest at symptomer kan komme opptil to dager etter et fall-huff, og fikk beskjed om å kontakte sykehuset hvis jeg fikk vondt i magen. Dette var ikke noe morsomt, så husk å gå forsiktig ute på snø, is i trapper osv!!!! Ikke gøy å falle og bli bekymret.
Nikki 75 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Huff, det hørtes ikke kjekt ut! Men bra at du fikk det sjekket... Du vil nok merke ganske godt hvis det har skapt flere problemer, men det har nok helt sikkert gått bra! Babyen ligger så godt beskyttet inne i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå