Gå til innhold

oppdatering, Da har jeg vært på ny ul i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært på ny ul i dag. Jeg fikk ikke se noen ting på skjermen, men legen sa hun ikke så noen ting....

og sa noe om noe tre striper som var i livmoren, som ikke man kunne se om man var gravid...

og hun var skikkelig teit hun legen som sjekket meg i dag :(

stod å påstod at graviditetstestene var så følsomme at de kunne jo slå ut selvom man ikke var gravid også.... og at jeg sikkert ikke har vært gravid i det hele tatt, for det var jo normalt med 25 i hcg?????

HALLO???? eg ble så provosert og sint, men gadd ikke si noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var trist å høre.. Håper det går bra med deg . Trodde det var under 5 som betydde at man ikke var gravid jeg.. men jeg vet jo ikke. Dumt det ble en slik fæl opplevelse for deg på ul i dag.. krysser fingre for deg og ønsker deg lykke til videre..

God trøsteklem

Skrevet

Så trist at det ikke var noe der. Bedre lykke neste gang!

Håper du kommer til en annen lege når du blir gravid igjen. Kjempeviktig å ha en god lege som man kan stole på!

Masse lykke til videre.

Skrevet

fikk liksom ikke noe ordentlig svar heller, hun sa liksom at visst jeg fikk sterke smerter så måtte jeg ringe????

er riktig at hcg over 5 er graviditet.... så det hun legen sa var jo bare tull.... virket som hun ikke ville si noe, og at hun prøvde få meg til å tro at jeg ikke var gravid eller hadde vært det......

men skal ta ny blodprøve i morgen, så får jeg se om det har steget mer....

for visst jeg er mindre på vei enn jeg tror, så er det ikke så rart at de ikke kan se noe uansett:PP

tok en cb+ i dag, og den var fremdeles positiv.....

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde akkurat det samme som deg for noen uker siden..fikk positive tester uten tvil, men hadde veldig lavt hcg iforhold til lengden på svangerskapet ut ifra menstermin. Hadde bare 15 i hcg på første måling (5+1) og så doblet den seg annenhver dag i over 1 1/2 uke...men da jeg hadde litt smerter ved venstre eggstokk så fikk jeg komme på sykehuset til UL.

Og der så de ingenting, og regnet med at det lå noe bittelite i egglederen som ikke viste på ul. Så fikk sykemelding og beskjed om å ringe igjen om jeg fikk mer smerter. Skal også sies at jeg blødde i to dager fra den dagen ikm var..så alt var veldig rart hos meg.

Håper virkelig du får en annen lege til å se på deg om du skal til ny undersøkelse! Høres ut som en veldig ufølsom lege du har møtt på..

Fikk selv kjempe god oppfølging med flere ul på sykehuset. Hos meg steg hcg til 35 før det sank igjen til 4, 5 dager etter. Så kroppen ordnet opp selv her.

Ønsker deg alt godt, og håper du får ett skikkelig svar på hva som har skjedd/skjer i kroppen din. Hcg over 5 tyder på at det er ett svangerskap på gang ja, så legen snakker tull der..

Skrevet

Skrev litt feil her, hadde bare 8 i hcg når jeg var 5+1 uker på vei og så steg den til 15 på to dager..Og legen min var aldri i tvil om det var noe på gang hos meg siden jeg hadde forhøyet hcg.

Lykke til!

Skrevet

takk for svar :)

jeg hadde 31 i hcg da jeg var 4+1 og det var dagen etter jeg hadde blødning. så sank den til 21, 3 dager etterpå, for så å stige til 25 de neste dagene. Nå har ikke jeg målt siden torsdag, så tenkte gå opp til legen i dag å ta en ny prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...