Gå til innhold

Har vært på UL i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi fikk vite at vi får ei lita jente :)

Ho var ikke så veldig samarbeidsvillig da, så fikk ikke noe ordentlig bilde. Men alt så bra ut, og det er jo det viktigste! :) Ny termin blei 2. september. Så nå gleder vi oss :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye da:) Kjekt å høre at alt er bra:)

Skrevet

Gratulerer så masse, bra alt var bra :)

Skrevet

Gratulerer! Var det ordinær? Jeg var på UL forrige uke og fikk også vite at vi får jente :) Så da bar det rett i butikkene for å kjøpe rosa!:)

Skrevet

Vi var også på UL i går :) Vi får en liten gutt:) Gutten vår var heller ikke så samarbeidsvillig så blei ingen bra bilder dessverre.. Vi fikk også ny termin 2 september :) Moro :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Så gøy da, koslig med en liten jente. :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg og var på UL idag, og her og lå det ei lita jente og sprellet inni magen :o) Så nå ender jeg opp på 4 gutter og 4 jenter. Helt perfekt :D

Vi fikk snudd litt på henne ved at jeg lå på siden en stund, men heeelt samarbeidsvillig var hun ikke :P

Skrevet

Så gøy! Gratulerer med ei lita jente:)

Her venter vi gutt <3

Skrevet

Gratulerer med prinsesse i magen:)

Skrevet

4 gutter og 4 jenter?? Moniqe8, du er så tøff!! :D

Skrevet

Det var ordinær ja :) Så nå blir det litt rosa-shopping her framover også. Moro!

Det er så koselig å logge inn her når du leser svar på innlegg og alle er så koselige og positive! :D

Takk for svar, og lykke til alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) :) :)

Blir mye kjekt å shoppe nå da - er så utrolig mye pent til jenter!!!

Skikkelig spent på kjønn jeg også - men har ikke ordinær UL før 5.5. Skal i neste uke også, men da er jeg bare 13+1 og det er nok litt for tidlig å se da...

Kos deg videre med graviditeten, kajago :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...