Gå til innhold

Ano´num! Hvordan gikk det idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du ikke svarer, og at du heller koser deg på sykehuset med babyen din! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpar ho har blitt satt i gang...

Skrevet

Sjekk ut 3.trim på BIM, hun har svart :)

Skrevet

Er her i dag også.... Fult både på føde og barsel.

Har fått et løfte til onsdag, men tror det ikke før det skjer :/

Skrevet

Ah, da kommer hun kanskje innom her senere ikveld. :)

Jeg har også booket 1.april som fødselsdag, så da får vi kanskje på likt. ;)

Skrevet

Har du tenkt ut hva du skal skrive i mld om du får 1april nå?

Skrevet

"Første kom i januar, andre ble en aprilsnarr. Det er ikke tull, det må du tro. Se på meg, her er jeg jo!" Og så bilde. ;)

Skrevet

Åh så morsomt at det rimte da :))

Skrevet

Hehe, nå må jeg jo føde på torsdag. Kan ikke la det fine diktet gå til spille. Hehehe!

Skrevet

Enig der :)

Du får prøve kjærringrådet om å slappe helt av ;)

Skrevet

Hehe! :) Var på kontroll sjøl idag, og han har festet seg. :) Er din festet?

Skrevet

Det er jo et stykke på vei bare det da :)

Min har ikke festet seg. Styrer rundt som bare det der inne å :) Ruller fra side til side. Men hodet er ned i det minste.

Skrevet

Ja, har hørt at de fester seg rett før fødsel med andremann. Sikkert veldig opp og ned, men er jo lov å håpe. ;) Jeg kniper igjen litt til da, synes du skal få føde først. Hehehe.

Hodet ned skal man ikke kimse av. Min ligger egentlig ganske rolig. Rompa ut på midten og føttene ut på siden. :) Er mest det jeg kjenner, når han stikker dem ordentlig ut sånn at jeg nesten kan holde dem fast. ;)

Skrevet

Da er du heldig!

Min har rumpa ut på sida, bena til motsatt side og ansiktet opp. Skikkelig stjernekikker. Har hatt den posisjonen lenge. Bytter bare side. Er litt frustrert over det jeg da. Stjernekikkere gir jo vanskeligere fødsler :P

Vurderer om det kanskje hjelper å ta sol. Kanskje han snur seg bort fra lyset da, og kommer i riktig stilling :/

Skrevet

Det er vel verd eit forsøk... Men synest å huske frå mi einaste oppleving med solarium, at det er ganske trangt inni "buret". Kanskje det fungerar ekstra bra om magen faktisk blir grilla fordi den tar oppi taket? ;p

Skrevet

Hehe, ja, tror ikke jeg hadde klart å lukket lokket. Måtte vell stått på vidt gap :)

Så tror jeg at jeg måtte hatt med meg noen helt inn. Livredd for å svime av. Enten av varmen eller av det å ligge på ryggen. Kan jo ikke legge meg på siden heller, da er det vell mindre sjangse for at han snur seg rundt.

Alt en kan tenke på som gravid! Aner forsåvidt ikke om det finnes solarium i nærheten her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...