Nathalie'i'magen Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hva tar dere med til babyen? Utenom klær... Prøver å pakke en bag, men dette var ikke helt enkelt for en førstegangsfødende som ikke har peiling
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Dytter opp fødebagtråden jeg, når jeg finner den:-)
mamman til to gutter Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Hvis du ikke skal bo på barselhotell, så trenger du ingenting til babyen uten klær til hjemreisen. Sykehuset har klær, bleier og evt andre ting du trenger til oppholdet på sykehuset.
Ladybug~N&E Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 til mor: 3klesskift: joggebukser, ammetopper og jakke/cardigan, ammebh, en haug med gode truser og myke sokker toalettsaker+ sminke, lypsyl, brystvortekrem, ammeinnlegg, bodylotion slippers og tøfler tidsfordriv: bok og kryssord eget badehåndkle da håndklene på sykehuset er av str stor klut.... til baby: noe klær om ikke sykehusklær skal brukes, eget teppe til far: ren tskjorte og deo sånn i tilfelle han blir svett eller får gugge på seg. fullt skift til alle dager dersom han skal overnatte i veska ligger kamera og helsekort klart hele tiden. det du ikke bruker hjemme det vil du mest sannsynlig ikke få bruk for på barsel heller;)
Bumblebeee Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Til babyen har jeg bare med litt klær og et helseteppe. Bilsetet kan pappa'n ta med når han henter oss. Selv har jeg med: * 2-3 skift (behagelig bukse, ammetopper og hettejakke) samt sokker og svære truser. Brukte helst nettingtrusene sist, men tar nå med likevel. * Toalettsaker (inkl egen shampo&balsam) * Sminke * Slippers * Notatbok og penn * Fotoapparat og videokamera med ladere * Mobil * Helsekort * Noen kjeks og litt drikke, halsdrops * Ammeinnlegg og Purelan Tror det er det. Og ja, har Ipod og pc klart i tilfelle jeg må legges inn før termin denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå