Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Vi skal til Hellas i mai, og jeg er veldig spent på hvordan det vil gå! Bebis på snart 4 mnd (hun er 5 nd når vi er på tur da) har faste og gode rutiner hjemme, men er redd det skal gå skeis på tur, pga nye inntrykk, lukter, osv. Dere som har reist på ferie med baber - hva tar dere med av leker og de "vante" tingene til babyen? Har det gårr greit med rutinene, og har babyen likt å være med på stranda/ved bassenget? Det er ikke sånn supervarmt i mai, men hva slags klær skal jeg ha med til henne? Ble plutselig så usikker nå som det begynner å nærme seg!
neekap Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 vi hadde med snuppa til Gran Canaria da hun var 7 mnd, og det gikk kjempefint ) Vi var ikke så nøye på rutinene mtp soving på kvelden... Hun storkoste seg når vi var på uterestaurant og spiste middag. Men var jo ikke så sent ute uansett, var vel tilbake på hotellet senest kl 9. Ved bassenget koste hun seg enten i vogna eller på et teppe på bakken, hadde med litt småleker.. Ellers så ble det lange trilleturer ) hadde med mye sommerklær, men også varme klær.. God tur )
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Takk takk! Godt å høre det gikk så bra! Jeg er bare så nervøs for at det skal bli skikkelig stress i tilfelle hun blir urolig av hele situasjonen. Men får hvertfall ta med noen av de lekene hun er vant med, og litt forskjellige klær da ja. Var og kikket i butikkene i dag etter sommerkjoler, men ble plutselig så usikker på hvilke klær hun egentlig trenger. Får ta med litt av hvert da ja, de er jo så små likavel, så får jo plass i kofferten til mye forskjellig ;-) Hun liker å være i vognen da, men får vel bytte ut termosoveposen med noen lettere tepper da tenker jeg. hehe... Får litt sånn klimasjokk av å gå fra minus 15 som vi nettopp hadde, til 25 pluss liksom. Det føles helt rart ut akkurat nå, og vet ikke helt hvor varmt man skal kle babyer i sommertemperaturer! Kan babyer ha naken hud når det er godt og varmt, eller skal de helst ha tynne klær over hele kroppen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå