Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Når velger du å ha barnehage besøket da? Før eller etter? Tett på, Altså Fredag eller Mandag?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor ikke lørdag? Jeg hadde nok valgt lørdag eller fredag. Det fordi jeg er en av de som liker å ha bursdager i helgene og ikke på en hverdag da barna gjerne blir litt vel slitne....
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Søndag. Bursdager i helga er jo langt enklere.
It's all about me Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Da hadde jeg hatt det på lørdagen eller søndagen. Synes barnehagebursdag på hverdager er noe herk.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Min datter har liksom gått i barnehage i 5år og har aldri vært i bursdag på en lørdag eller søndag. Det har foregått på ukedager. Jeg er HELT enig i at det er mye enklere å ta det i helger! Men virker ikke som de andre i barnehagen mener det (?), siden de alltid har det på ukedager. Derfor jeg ville høre litt fra andre. Så tusen takk for svar! :-) *HI*
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Søndag erda en helt utmerket dag for barnebursdag. Det er mye vanligere enn en ukedag her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå