Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hvordan gjør dere det med barnebursdag hvis barnet fyller året i en ferie? Feks i jula, påsken eller i fellesferien..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 min gutt har alltid bursdag midt i sommerferien. Har prøvd å feire på dagen, men da var det ikke mange som kom. Har derfor pleid å vente til etter skolestart igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå