Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 For meg, et forhold som vil ta slutt, men som man prøver å dra ut i det lengste.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Pause = slutt... Man bare drar ut piningen og lidelsen litt lenger.. For de som liker å ha det vondt over tid.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 at den ene har grini seg til at det ikke skal være ordentlig slutt
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 At en vil gjøre det slutt men er for feig til å si det...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 En utrolig barnslig og feig måte å gjøre det slutt på...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Pause i et forhold er for meg noe vi brukte i 14-16-årsalderen, stadig vekk pauser i helger/ferier for å ha mulighetene åpne for andre penere/bedre jenter/gutter. Pause hører ikke hjemme i et seriøst forhold.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 At noe stoppes middlertidig.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 At jeg kan stoppe filmen, for å hente noe. For så og sette den på play igjen når jeg er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå