Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde en SA mest sannsynlig i begynnelsen av mars. Har hatt småblødninger de siste dagene, mindre enn ved vanlig mens. Noen som aner når jeg kan begynne å bruke eggløsningstestene jeg kjøpte? Er vel kanksje bare å prøve seg fram? Huff det er altså passelig umulig å finne ut av dette....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde EL, og ble gravid, under 2 uker etter at jeg hadde SA. (Jenta er nå 3 år)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Det er kjempeindividuelt når man får mensen igjen etter en spontanabort, men det er vanlig å få den mellom 4-6 uker etterpå. Eggløsning har man statistisk sett (gjennomsnittlig) 18 dager etter aborten, men dette kan selvfølgelig variere veldig. Lykke til med prøvingen!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Takk ) Kjøpte eggløsningstester som jeg ikke rakk å begynne å bruke før jeg ble gravid...Satser på at det går like fort denne gangen, men skulle gjerne visst hvor jeg lå ann på eggløsningsfronten. Er ikke bare bare dette. Blir mye sex fremover da, så man er sikker på å treffe ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå