___ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Det er utrolig irriterende. Jeg er fulstendig hektet. Jeg VIL finne ut hva hintene er og hva de hinter om. Noe har jo hendt allerede, men mye står igjen. Andre som er hekta?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Skjønner ikke det der Himmelblå-greiene som svirrer her inne. Hva er det det dreier seg om?
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 mye av det som har vært skrevet om allerede skjedde i går, så det stemte jo bra. Både lotto-gevinst og Karoline+svensken. De brevene i vannet har noe med Kim å gjøre tror jeg. Og jeg tror at noe skal hende med Karolines sønn.
___ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 NRK har lagt ut et bilde fra serien med 10 hint om hva som kommer til å skje fremover. Så er det om å gjøre å finne ut hva som er hintene og hva de betyr. For eksempel var det mulig å se en lottokupong rett ved der Roy satt. Han smilte også bredt. Dette var tydligvis hintene om at han skulle vinne i lotto. Det ble sammen med noen andre ting avslørt i i går. http://nrk.no/programmer/tv/himmelbla/1.7045926
___ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2010 Hva er det som hinter om at noe skal skje med sønnen til Karoline? Han er da ikke en gang med på bildet.
Mille** Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Det er vel det som er hintet da, at han ikke er med på bildet? ;o)
___ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2010 Det er jo nesten ingen av ungene som er med på bildet, sån sett kan det jo skje noe med alle sammen. Jeg tror jeg har de fleste hintene, muligens alle. Problemet er tolkningen.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Åja, da skjønner jeg. Men vi ser ikke på Himmelblå, så da trenger jeg ikke bruke tid på det
___ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2010 Det gjorde ikke jeg heller. Jeg er fassinert av gåtene, ikke så mye av serien i seg selv, selv om jeg har sett de eppisoene som ligger på nettet nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå