Super-Mish Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Har vært registrert her i 3 måneder, med opp- og nedturer: Ikm var 6. mars, og iløpet av de to neste ukene brant jeg av sikkert 1000 kr på cb og qr og gud vet ikke hva. Ingen tante rød, bare negative tester. Jeg trodde jeg skulle bli gal. Dro til legen for å ta blodprøver ifm noe annet, ba dem huke av Hcg også. Den var negativ. Bestilte ny time hos legen for å få henvisning til gu - nå virker jeg kanskje hysterisk, men jeg skulle leke med noen kjemikalier på skolen som ikke er bra for ufødte barn, så ville gjerne ha det av- eller bekreftet. Denne legetimen var 20. mars, da var jeg altså 4 uker "på vei": ingen tr, men heller ingen andre symptomer. Legen ga meg henvisningen og sa at "nå kan vi vel utelukke en graviditet", siden jeg samme dagen testet neg på urin på laben hans. Fikk ikke time for gu før etter påske. For par-tre dager siden begynte jeg å få ømme pupper. Tenkte at det kanskje var tr som endelig skulle komme. Kjøpte qr i dag bare for sikkerhets skyld. Og den var RØD!!!!!!!!!!!! Cb noen timer senere: gravid 3+ Greit at det går an å teste sent, altså, men....... bah!!! jippi jippi Lykke til alle dere andre!!!!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Oj, så gøy!! Gratulerer så mye!! Det var jammen meg seint positivt resultat ja! Men så innmari bra at du er gravid alikevell!! ) Kos deg med Gravid 3 + )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå