Gå til innhold

hmm.. kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fødsel, når man får igjen mensen, pleier den da være like regelmessig som før? eller tar det litt tid å "komme i gang igjen" ? jeg fikk min igjen etter 5 måneder og har hatt den bare 1 gang. nå har det gått 32 dager siden sist påbegynte mens.. er det ikke 28 som er vanelig? Dessuten er jeg like sliten som jeg var forrige gang, + at om jeg ikke spiser så blir jeg "rar" ... vet jeg bare kan ta en test, men tenkte jeg skulle spørre først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt.

Noen blir stabile med en gang, ander har ustabil syklus lenge etterpå.

En gjennomsnittlig syklus er 28 dager, men dette er som sagt, bare et gjennomsnitt. 26-35 dager er det som er normalt.

Er nok best å ta en test dersom du er usikker

Skrevet

min var ikke helt regelmessig da den kom :) test du!

Skrevet

ja, klart jeg må teste for å være sikker. Men kom på det akurat nå, har ingen test, og fikk merkelig nok et behov for å spørre ;) vil jo ikke skremme vann av mannen min uten grunn!

rent barndemessig er det helt i orden. har i grunnen lyst på to tette, men kanskje ikke SÅ tette.. også var det det med jobb imellom de to barna da..

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen etter 4 mnd nå sist, og det gikk 2 mnd før den kom tilbake :) Hadde akkurat bestilt tester da den dukket opp. Hehe.

Skrevet

Her gikk det på høgg og belegg med syklusen etter fødsel. Fikk mens etter 8 mnd, deretter tok det to mnd før neste mens kom, deretter 7 uker, deretter kom den aaaaaaaaldri og jeg tok en test etter 8 uker, kjempegravid.

Før dette kunne du stille klokken etter syklusen min. Hver 4 søndag, om kvelden. Og da jeg flyttet til et annet land, og stilte klokken deretter, kom den samme søndager, men om formiddagen istedet.

var veldig uvant at den skulle være så ustabil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...