Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har, som min mor, fått herpes på ryggen. Jeg har kun hatt ett utbrudd tidligere før nå. Min mor hadde utbrudd da jeg ble født, slik fikk jeg det (regner jeg med). Hun ble alltid skikkelig dårlig når hun hadde utbrudd, mye smerter og generell sykdomsfølelse. Forrige gang jeg hadde det merket jeg ikke noe til det, annet enn at jeg så det på ryggen. Nå derimot føler jeg meg helt crap!! Vondt rundt herpesen på ryggen, frem mot brystet og skikkelig hodepine. Hva i huleste kan jeg gjøre for å få dette bedre? Nytter ikke å spørre min mor, for hun lever ikke lenger dessverre. Noen med tips!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg jobber i bolig, der har vi en beboer som har herpes, mener han får noen tabletter som gjør at det skal gå fortere over. Han har på ørene da. Vet ikke om det gjør mindre vondt når han får disse tablettene, da beboeren har ikke språk. Du kan jo høre med legen din.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 takk for svar - tror jeg må høre ja, for dette er noe drit! Hvis det kjennes slik ut på ørene hans som det gjør på ryggen min, skal jeg love deg at han har vondt! Flott at han får medisiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå