*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jordmor lurte på å strippe meg i dag men ombestemte seg da hun var redd baby kom til å komme alt for fort.... Jeg er 37+5 i dag, har 3 cm åpning, slimproppen har gått og jeg var veldig moden når hun sjekket.. Har hatt kynnere i måneder nå men ingenting som ligner på rier enda.. Jeg hintet innpå at jeg kunne tenkt meg å vært hjemme igjen til påske (liten spøk..) og da nevnte hun stripping.. men som sagt, så ble det ikke noe av.. Vi har ca 50 min å kjøre til føden. Kan det virkelig stemme at det kan skje så fort at vi ikke ville nådd frem til sykehuset?? Noen som har erfaring?? Takk for svar jenter!!!!
maria isabell Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 vart strippet med lillebror og han kom ca 1 time etter eg forstod at fødselen var igang...det gjekk veldig fort:) men hadde også modningsakkungpuntut og det var tett mellom første og andre fødsel...
*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Har også tatt modningsaku..! Men hvor lang tid fra stripping til du skjønte noe var på gang? Leser masse innlegg her så skjønner det er ingen fasit men har så lyst til å være hjemme igjen til påske så vurderer be om stripping i morgen... Hm..
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg ble strippet natta før hun kom:-) Pluss morgenen før hun kom:-) dvs det tok ca 1 døgn til hun kom, men da hadde riene allerede startet da:-)
Granny Weatherwax Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ble strippet med førstemann, men han kom ikke før mange dager etter, så det funket ikke noe særlig på meg. Var bare vondt.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 kan jeg spørre JM om modningsakupunktur? Hadde ingen åpning på fredag kveld da jeg var på sykehuset med falske rier.. Slimproppen har ikke gått(ikke det jeg vet iallefall)... skal til JM i morgen og hadde jo vært greit om jeg kunne fått det:.-) er 37 uker i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå